Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Resku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

§ Samodzielne stanowisko ds. ochrony przeciwpożarowej

Do zadań stanowiska do spraw ochrony przeciwpożarowej (OPP) należy:

 

1) koordynacja przedsięwzięć dotyczących przygotowania ochotniczych straży pożarnych do działań ratowniczych i uczestniczenie w tych działaniach;

2) współdziałanie z gminnym zespołem reagowania w rozpoznawaniu zagrożeń, występujących na terenie gminy i uczestniczenia w opracowaniu dokumentów działań oraz prac tego zespołu;

3) określanie potencjału ratowniczego JOT OSP z terenu gminy, przewidzianego do ewentualnych działań ratowniczych;

4) ustalanie potrzeb techniczno-sprzętowych dla poszczególnych OSP i proponowanie sposobu ich zaspokojenia;

5) współudział w tworzeniu systemu łączności i alarmowania dla potrzeb działań ratowniczych, informowania ludności oraz funkcjonowania gminnego centrum reagowania;

6) nadzór nad zapewnieniem i utrzymaniem gotowości bojowej JOT OSP.

7) współuczestniczenie w organizowaniu przeglądów ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy;

8) organizowanie i prowadzenie szkoleń dla członków OSP, a także organizowanie ćwiczeń pożarniczych na terenie gminy.

 

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mateusz Jaworski 14-06-2019 08:12
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 14-06-2019
Ostatnia aktualizacja: Mateusz Jaworski 14-06-2019 08:13