Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miejski w Resku
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

BURMISTRZ RESKA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY - STRAŻNIK MIEJSKI


Resko, 8 lipca 2013r.

Urząd Miejski w Resku
ul. Rynek 1

BURMISTRZ RESKA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY - STRAŻNIK MIEJSKI

  1. Wymagania dla kandydatów na w/w stanowisko:

  1. wymagania niezbędne - zgodnie z art.24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U.Nr 123, poz.779 ze zmianami):

  • posiada obywatelstwo polskie,

  • ukończył 21 lat,

  • korzysta z pełni praw publicznych,

  • cieszy się nienaganną opinią,

  • jest sprawny pod względem fizycznym i psychicznym,

  • nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,

  • ma uregulowany stosunek do służby wojskowej;

       2. wymagania dodatkowe:

  • posiada wykształcenie wyższe,

  • posiada prawo jazdy oraz własny samochód,

  • posiada znajomość obsługi komputera.

       2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. ochrona porządku w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej;
  2. nadzór nad estetyką i porządkiem posesji prywatnych i ich otoczenia;
  3. nadzór nad prawidłowym oznakowaniem ulic i posesji oraz estetyką napisów, miejsc plakatowania i ogłoszeń;
  4. sprawdzanie wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i zarządców budynków;
  5. przeciwdziałanie powstawaniu dzikich wysypisk;
  6. kontrola gospodarki wodno-ściekowej
  7. kontrola zabezpieczenia prowadzonych na terenie Gminy prac inwestycyjnych i remontowych;
  8. oddziaływanie na podmioty odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych, a w szczególnie w sprawach:
    a) utrzymania porządku i czystości,
    b) likwidacji zagrożeń w ruchu pojazdów,
    c) systematycznego odśnieżania i likwidacji gołoledzi;
  9. asystowanie przy pobieraniu opłat i podatków lokalnych;
  10. informowanie właściwych organów o zauważonych awariach, przestępstwach lub innych ważnych okolicznościach zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu mieszkańców;
  11. zabezpieczanie miejsc niebezpiecznych do czasu przybycia właściwych służb;
  12. udzielanie ustnych pouczeń, wręczanie upomnień w zakresie naruszania obowiązujących przepisów o przestrzeganiu porządku publicznego i czystości;
  13. wymierzanie w trybie i na zasadach określonych w prawie o wykroczenia kary grzywny przewidzianych w przepisach porządkowych;
  14. kierowanie wniosków o ukaranie do Sądu;
  15. zatrzymywanie osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz mienia;
  16. usuwanie na koszt właściciela pojazdów, których stan wskazuje, że nie są używane jeżeli stanowią przeszkodę lub wpływają niekorzystnie na estetykę otoczenia;
  17. składanie określonych sprawozdań Burmistrzowi;
  18. współdziałanie z Policją, Strażą Pożarną i innymi służbami odpowiedzialnymi za porządek i bezpieczeństwo mieszkańców;
  19. wykonywanie czynności z zakresu kontroli ruchu drogowego określonych w § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 grudnia 2002 r. w sprawie kontroli ruchu drogowego (Dz.U. z 2003r. Nr 14, poz.144 ze zmianami);
  20. prowadzenie zbioru danych o nazwie “Rejestr osób popełniających wykroczenia drogowe”;
  21. wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie zakresu i sposobu wykonywania przez strażników gminnych (miejskich) niektórych czynności (Dz.U.Nr 247, poz.2473 ze zmianami), nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.”
  22. prowadzenie ewidencji etatów, wyposażenia w środki przymusu bezpośredniego oraz wyników działań straży na podstawie art.9a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych (Dz.U.Nr 123, poz.779 ze zmianami).;
  23. wydawanie decyzji zezwalającej na przeprowadzenie imprez masowych oraz o zakazie zgromadzenia;
  24. wykonywanie zadań wynikających z realizacji programu ochrony bezdomnych zwierząt

3. Warunki pracy na stanowisku:

  • służba patrolowa w terenie;

  • praca na pełny etat;

  • system czasu pracy - równoważny;

  • wymiar i rozkład czasu pracy:

  • dobowa norma w godzinach - 8, dopuszcza się przedłużenie nie więcej niż do 12.

  • przeciętny tygodniowy w godzinach - 40,

  • okres rozliczeniowy w miesiącach - 4.

4. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV);

  • kwestionariusz osobowy;

  • dokument poświadczający wykształcenie;

  • inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w budynku Urzędu Miejskiego w Resku, ul. Rynek 1, pokój nr 13, pocztą elektroniczną na adres resko@resko.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, 72-315 Resko z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko strażnika miejskiego, w terminie od 9 lipca 2013r do 18 lipca 2013r (włącznie).

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.resko.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Resku.

Zgodnie z art.13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych - informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0%.

Z up. BURMISTRZA
Danuta Mielcarek
SEKRETARZ GMINY

Załączniki do pobrania

Pobierz Rozpakuj
Pobierz spakowane pliki Rozpakuj pliki i pobierz

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Mateusz Jaworski 08-07-2013 13:39
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 08-07-2013
Ostatnia aktualizacja: Mateusz Jaworski 08-07-2013 14:43