eBoi
Jak załatwić sprawę?
BURMISTRZ RESKA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY - STRAŻNIK MIEJSKI
Resko, 8 lipca 2013r.
Urząd Miejski w Resku
ul. Rynek 1
BURMISTRZ RESKA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY - STRAŻNIK MIEJSKI
-
Wymagania dla kandydatów na w/w stanowisko:
-
wymagania niezbędne - zgodnie z art.24 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U.Nr 123, poz.779 ze zmianami):
-
posiada obywatelstwo polskie,
-
ukończył 21 lat,
-
korzysta z pełni praw publicznych,
-
cieszy się nienaganną opinią,
-
jest sprawny pod względem fizycznym i psychicznym,
-
nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
-
ma uregulowany stosunek do służby wojskowej;
2. wymagania dodatkowe:
-
posiada wykształcenie wyższe,
-
posiada prawo jazdy oraz własny samochód,
-
posiada znajomość obsługi komputera.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ochrona porządku w miejscach publicznych oraz estetycznego wyglądu obiektów i urządzeń użyteczności publicznej;
- nadzór nad estetyką i porządkiem posesji prywatnych i ich otoczenia;
- nadzór nad prawidłowym oznakowaniem ulic i posesji oraz estetyką napisów, miejsc plakatowania i ogłoszeń;
- sprawdzanie wykonywania zadań i obowiązków przez administratorów i zarządców budynków;
- przeciwdziałanie powstawaniu dzikich wysypisk;
- kontrola gospodarki wodno-ściekowej
- kontrola zabezpieczenia prowadzonych na terenie Gminy prac inwestycyjnych i remontowych;
-
oddziaływanie na podmioty odpowiedzialne za sprawne funkcjonowanie urządzeń komunalnych, a w szczególnie w sprawach:
a) utrzymania porządku i czystości,
b) likwidacji zagrożeń w ruchu pojazdów,
c) systematycznego odśnieżania i likwidacji gołoledzi; - asystowanie przy pobieraniu opłat i podatków lokalnych;
- informowanie właściwych organów o zauważonych awariach, przestępstwach lub innych ważnych okolicznościach zagrażających bezpieczeństwu i zdrowiu mieszkańców;
- zabezpieczanie miejsc niebezpiecznych do czasu przybycia właściwych służb;
- udzielanie ustnych pouczeń, wręczanie upomnień w zakresie naruszania obowiązujących przepisów o przestrzeganiu porządku publicznego i czystości;
- wymierzanie w trybie i na zasadach określonych w prawie o wykroczenia kary grzywny przewidzianych w przepisach porządkowych;
- kierowanie wniosków o ukaranie do Sądu;
- zatrzymywanie osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego oraz mienia;
- usuwanie na koszt właściciela pojazdów, których stan wskazuje, że nie są używane jeżeli stanowią przeszkodę lub wpływają niekorzystnie na estetykę otoczenia;
- składanie określonych sprawozdań Burmistrzowi;
- współdziałanie z Policją, Strażą Pożarną i innymi służbami odpowiedzialnymi za porządek i bezpieczeństwo mieszkańców;
- wykonywanie czynności z zakresu kontroli ruchu drogowego określonych w § 17 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 grudnia 2002 r. w sprawie kontroli ruchu drogowego (Dz.U. z 2003r. Nr 14, poz.144 ze zmianami);
- prowadzenie zbioru danych o nazwie “Rejestr osób popełniających wykroczenia drogowe”;
- wykonywanie czynności określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2004 r. w sprawie zakresu i sposobu wykonywania przez strażników gminnych (miejskich) niektórych czynności (Dz.U.Nr 247, poz.2473 ze zmianami), nakładania grzywien w drodze mandatu karnego.”
- prowadzenie ewidencji etatów, wyposażenia w środki przymusu bezpośredniego oraz wyników działań straży na podstawie art.9a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o strażach gminnych (Dz.U.Nr 123, poz.779 ze zmianami).;
- wydawanie decyzji zezwalającej na przeprowadzenie imprez masowych oraz o zakazie zgromadzenia;
- wykonywanie zadań wynikających z realizacji programu ochrony bezdomnych zwierząt
3. Warunki pracy na stanowisku:
-
służba patrolowa w terenie;
-
praca na pełny etat;
-
system czasu pracy - równoważny;
-
wymiar i rozkład czasu pracy:
-
dobowa norma w godzinach - 8, dopuszcza się przedłużenie nie więcej niż do 12.
-
przeciętny tygodniowy w godzinach - 40,
-
okres rozliczeniowy w miesiącach - 4.
4. Wymagane dokumenty:
-
życiorys (CV);
-
kwestionariusz osobowy;
-
dokument poświadczający wykształcenie;
-
inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w budynku Urzędu Miejskiego w Resku, ul. Rynek 1, pokój nr 13, pocztą elektroniczną na adres resko@resko.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urząd Miejski w Resku, ul. Rynek 1, 72-315 Resko z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko strażnika miejskiego, w terminie od 9 lipca 2013r do 18 lipca 2013r (włącznie).
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.resko.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Resku.
Zgodnie z art.13 ust.2 pkt.4b ustawy o pracownikach samorządowych - informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił 0%.
Z up. BURMISTRZA
Danuta Mielcarek
SEKRETARZ GMINY
Załączniki do pobrania
Pobierz | Rozpakuj |
---|---|
Pobierz spakowane pliki | Rozpakuj pliki i pobierz |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Mateusz Jaworski | 08-07-2013 13:39 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | 08-07-2013 | |
Ostatnia aktualizacja: | Mateusz Jaworski | 08-07-2013 14:43 |